Гофрокартон VS багаторазова тара

Гофрокартон VS багаторазова тара

12/Август/2021(Чт) |

Згідно з результатами опитування, більшість учасників вважають, що тара та упаковка з картону або гофрованого картону більш натуральна, ніж пластикова упаковка.

Згідно з інформацією німецької галузевої асоціації гофроіндустрії VDW (Verband der Wellpappen-Industrie), маркетингова компанія IFH Köln провела на замовлення VDW поточне опитування споживачів під назвою Wellpappe vs. Mehrweg. Akzeptanz von Verpackungslösungen im Versandhandel («Гофрокартон проти багаторазової тари. Схвалення пакувальних рішень у торгівлі через інтернет»).
 
У репрезентативному опитуванні IFH Köln, яке проводилося у квітні 2021 р., брало участь близько 1000 споживачів.
 
Згідно з результатами опитування IFH, 91% учасників вважає, що тара та упаковка з картону або гофрованого картону більш натуральна, ніж пластикова упаковка. 89% опитаних заявили, що віддають перевагу упаковці, придатній до вторинної переробки. На питання, яке пакувальне рішення вони вибрали б при замовленні товарів через інтернет, 55% споживачів назвали гофрокартон і тільки 22% віддали перевагу багаторазовій тарі.
 
Навіть з урахуванням питань, пов'язаних з екологічними аспектами, упаковка багаторазового використання переважно непереконлива: лише 19% вважають, що багаторазова упаковка є більш екологічним рішенням, тоді як 48% вважають гофрокартон перевагою. Серед опитаних 40% зауважили, що гофротара складається з екологічно чистого матеріалу; лише 26% підтвердили це для багаторазової тари та упаковки. Рішення з гофрованого картону (58%) переважали над тарою багаторазового використання (16%), особливо коли справа дійшла безпроблемної утилізації.
 
«Для нас результати підтверджують високий рівень визнання упаковки із гофрокартону серед населення, – пояснює директор VDW Олівер Вольфрум. – Відповіді показують, що споживачі цінують натуральну сировину і що існує сильна підтримка циклу вторинної переробки, який добре функціонує, в який ми всі можемо зробити внесок без особливих витрат. Таким чином, тут вдало поєднуються прагнення до екологічної стійкості та потреба у зручності».
 
У ході опитування IFH розділила споживачів на три типи у зв'язку із стійкістю на основі питань:
  •      екологічно свідомі (35% респондентів), які звертають увагу на екологічність при покупках, а також витрачають на це більше;
  •      прагматики (9%), які мало чи зовсім не готові платити за екологічніші продукти;
  •      респонденти із середнім рівнем обізнаності з проблемами стійкості (56%).

«Ми знайшли групу екологічно свідомих людей особливо цікавою, – наголошує Олівер Вольфрум. – Дана група людей активно займається екологічними проблемами і в середньому молодша – тому ми розглядаємо переваги цих респондентів як сигнал на майбутнє».
 
Це, зокрема, порівняно добре поінформована група, яка також знає про додаткові транспортні маршрути та складні процеси очищення багаторазової тари. За даними Олівера Вольфрума, гофрокартон оцінюється позитивно. Скептичніше такі респонденти ставляться до багаторазової тарі. Загалом 55% екологічно свідомих людей оцінили концепцію багаторазової тари та упаковки як посередню.